کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9162 | مشاهده و دانلود: 735713829 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/08 | اعضاء: 316327 | نظرات: 37889
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

دو ویژگی جدید برای فروشگاه KaiStore عرضه شد

به گزارش سافت گذر، سیستم عامل KaiOS خبر داده که فروشگاه KaiStore آپدیت تازه ای دریافت کرده تا به کاربران اجازه دهد به دنبال اپلیکیشن های دلخواه خود بگردند و یا آنها را به صورت اتوماتیک آپدیت کنند. طبق اعلام این پلتفرم، حالا بیش از 700 برنامه در مارکت نامبرده وجود دارد به همین دلیل ویژگی سرچ یکی از امکاناتی بود که می بایست به آن اضافه می شد.

KaiOS KaiStore سیستم عامل KaiOS سیستم عامل

KaiOS که از دل Firefox OS بیرون آمده، سیستم عامل مخصوص گوشی های دکمه ای هوشمند است که قیمت کمتری دارند ولی می توانند به اینترنت وصل شوند. حال با توجه به اینکه تعداد نرم افزارهای این پلتفرم به بیش از 700 عدد رسیده دیگر نمی توان در فروشگاه آن به صورت دستی اپلیکیشن مدنظر را پیدا کرد.

با این قابلیت، کاربران می توانند اسم برنامه، دسته بندی، نام ناشر و . . . را بنویسند تا مرتبط ترین نتیجه نمایان شود. چنان چه خطای املایی در کلمه نوشته شده وجود داشته باشد، خودِ KaiOS زبان آن را تشخیص خواهد داد و آن را اصلاح خواهد کرد. این سیستم عامل می گوید که ابزار تازه سرچ به درد توسعه دهندگان نیز خواهد خورد زیرا راحت تر می توانند محصولاتشان را عرضه کنند.

دیگر قابلیت تازه، گزینه آپدیت خودکار اپلیکیشن ها می باشد. KaiOS می گوید که از این پس کاربران اعلان مربوط به بروزرسانی نرم افزارها را نخواهند دید زیرا خودشان در پس زمینه و به صورت اتوماتیک آپدیت خواهند شد. با توجه به اینکه تیم توسعه دهنده سیستم عامل نامبرده حتماً لازم نیست از نسخه های قدیمی تر اپ استور پشتیبانی کند، به اندازه کافی فرصت در اختیار دارد تا به امکانات آن بیفزاید.

KaiStore فعلاً در حال آزمایش شدن در چندین کشور است و انتظار می رود به زودی به دیگر مناطق جهان برسد.

 

 
منبع: neowin.net 
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 47871 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1399/07/27 تعداد مشاهده: 2422
سافت گذر